Samvetet

Det finns ngt som sitter o gnager på mitt samvete typ varje dag, att jag ska höra av mig till mina nära och kära. Det är så otroligt viktigt, men lik förbannat brister min kommunikationsnivå och jag förskjuter lätt det: "det är så sent nu, jag ringer imorgon"är oftast en förbannat dålig ursäkt. Jag tror hela tiden att jag ska hinna det den aktuella dagen, och sedan skjuter jag upp det av den ena eller den andra anledningen. En ond cirkel jag vill få stopp på och därmed slå ihjäl det dåliga samvetet. Det faktum att jag är dålig på att höra av mig tror jag är ärftligt. Mamma, ta inte illa upp nu - men jag har ärft detta av dig. När jag var yngre var jag ett proffs på detta,speciellt att prata i telefon, helst flera timmar per kväll. Men men, det var tider.. Om någon har ett tips är jag mkt intresserad av att höra detta?!:)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka ett sms istället om du inte har tid att ringa, det är bättre än inget :) pussokram//sms-drottningen;)

2010-03-25 @ 07:57:53
Postat av: Fridolin

Mysig blogg gumman :) Och det här med att höra av sig får du gärna säga till om du kommer på något knep för det! Ha en härlig lördag!! Kram!

2010-04-17 @ 11:19:37
Postat av: Linda

Sms-drottningen: Där sa du nåt:)



Frida: Haha jag har inte kommit på något knep än du.Det här med att blogga gör iaf att vi kan ha lite bättre pail på varandra:) Kram

2010-04-23 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0