Måndagskväll

Helgen har varit bra. I fredags bar det av till spahotellet Ekoxen i Linköping. Anledningen till detta härliga; jag och Johan firade att vi varit förlovade i ett år. Riktigt mysig kväll med bastubad, middag och vin. Kvällen avslutades bra när vi däckade som små barn i hotellrummet innan klockan 23:)Börjar vi bli gamla kanske?? För två år sedan när vi var där, satt vi uppe länge och drack vin och öl. Ändras snabbt på två år det.. Dagen efter var vi dock på g igen för en tur nere på spaavdelningen och en vistelse bland den härliga frukostbufeen. Ett toppendygn, kan inte få nog av dessa uppfriskande småresor emellanåt. Ljusar upp vardagen och gör mig mer uppmärksam på att vara nöjd för det jag faktiskt har och tacksam för att kan unna mig dessa små vistelser emellanåt. (Trots det eviga sparandet och snålandet för att nå dit - icke att förglömma).

Ikväll serveras det en klassisk kalops hemma hos Åsforsen/Blomman. Är egentligen rätt lätt att tillaga, sköter ju sig självt i grytan i 1,5 timma medan jag kan pyssla med annat - som att skriva lite här.

Sen styrketräning med Linn ikväll med, 19.30 bär det av mot gymet. Härlit att gå dit med ngn - då min motivationsninå på träning ligger på minus 5 just nu. Inte bra. Skyller på isen och snön. Gör mig grymt omotiverad, dock har den fina solen lyst upp min dag.

God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0