Helgen

Rätt skön helg ändå. Jobbat fredag kväll och lördag dag, men dock lycklig över en ledig lördagskväll:) Igår avnjöt jag kvällen i mysanda; homemade burgers med egengjorda klyftpotatis, massa lösgodis, cider och filmen New Moon. Riktigt skön film.

Morgondagen startade bra med sovmorgon, en kurrande katt kom och väckte mig vid kudden.. Sedan har jag och Johan vart duktiga då vi städat och satt upp vårgardiner i vardagsrummet. Ett pass på gymet blev det med. Jag börjar få in rytmen på gymet, nu har jag koll på maskinerna. Mkt nöjd över mig själv där när det gäller de nya gym-talangerna. Vid 16 fick vi besök, vi bjöd på våfflor. Smaskens! Ikväll är planerna att se Luftslottet som sprängdes. Oh vad jag har längtat efter att se den...

Planer inför nästa vecka;
1. nya utmaningar på jobbet.
2. Inköp av Hissgardiner till köket. 
3. Inköp av smål 1dl-flaskor i form av schampo o annat smått o gott som behövs till resan. På torsdag bär det av till Barcelona för att hälsa på min goda vän Carro. Jag och Hasse ska åka dit, o laddade är vi!!!!
4. Träna månd-onsd. Måste löpträna!
5. Färga håret.

Auf wiedersehn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0