Dagens middag

Dagens middag bestod av homemade burgers, cheddarost, hamburgerbröd från MAX samt massa grönsaker, ketchup och dressing. Smaskens!

Min stackars katt har för första gången fått duscha idag. Han tog det bra enda tills schampot hade kommit i, då var det inte roligt längre. Tyckte otroligt synd om honom efteråt när han darrade och frös. Nu är det lugnt igen, missen har torkat och är åter på bra humör:)

Snart är det dags för Criminal minds, eller kanske somna i soffan. Eftersom jag nyligen påbörjat ett nytt jobb, lägger jag all min energi där. Sedan är jag som en slagen hjälte när jag kommer hem. Kära divansoffa har fått sig en tapper vän...

Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0