Sommartid

Hej!

Jag har inte haft jättemkt tid att orda här inne på bloggen i veckan. Packa, packa o packa är det jag gör just nu när jag inte jobbar. Insåg nyligen, att oj - vi ska flytta snart. Men att det VA SÅ MKT KVAR, det hade jag uppenbarligen förträngt.. I em blir det jag o kaffekoppen som tillsammans rensar ur vinden och källan och det sista i lägenheten. Men efter ngt jobbigt brukar något gott smyga fram... Så ser fram emot en första helg i Vår Alledeles Egna Lya, i Mitt och Johans alldels egna radhus. Och som Johan sa för ett par dagar sedan: "vi håller på o bygger upp ett liv ihop nu" värmer mitt hjärta. För gu vad trist det vore att bo där ensam utan honom.

Något annat som fortfarande värmer mig (och min solbrända rygg) är den mysiga midsommarhelgen. Tack alla ni som förgyllde min midsommarhelg och firade mig:) Ni är guld värda av högsta kvalitet!

Idag är årets Tjejmil bokad. Kvartetten Vier Trocaderos ger sig ut i Stockholm den 5 september! Nu blir det träning hela sommaren, en morot som jag kan behöva om de dressade kjolarna ska kunna passa till hösten:P

...

Kommentarer
Postat av: Frida

Så mysigt att ha er med gumman!!! :)

2010-06-29 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0