Återigen en helg av toppklass!

Söndagen avslutades med en känsla av nostalgi. I helgen har min kära vän Helena och hennes Andreas varit på besök hos oss i Tranås. Följande har hunnits med:

  • Vin och solning på balkongen
  • Pajätande
  • Massa Skratt
  • Runda på stan
  • kortege
  • Glass
  • Mojito, martini med tranbär & kaffe med avec
  • Grillning, potatissallad & rosébubbel
  • Partytime med musik, kubb, allsång, dans, galenskap & små bläckor blott:)

Känslan av "kan ni inte stanna ett par dagar till",förgyllde min söndagseftermiddag. Och små skratt har behagat sig att dyk upp lite då & då med tillbakablickar på helgen även idag. Så TACK så mycket för att ni förgyllde min helg!


Helena & Jag!

 
Lördagens middag för fyra!


Middag serverad för fyra!


Kommentarer
Postat av: Fridolin

Mysigt!! :)

2010-06-08 @ 20:49:58
Postat av: Linda

Det var det:) Din helg verkade inte helt fel den heller!:)

2010-06-09 @ 08:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0