Update!


Det har hänt relativt mkt i sommar som innebär lite förändringar i mitt lilla liv, men dock full gas framåt: 

  • Jag har fått ett jobb, på ett företag som jag aldrig trodde att jag skulle kunna komma in på - men shi fick jag, för nu står jag här och börjar om knappt 2 veckor. (kanske ska man börja tro på sig själv ändå) Det är både inspirerande, nervöst och förbannat spännande. Jag har aldrig varit så nervös inför ngt av den här karaktären tidigare, som inför det här jobbet, och det är nog bra tror jag.. Man ska vara lite nervös. Jag är nog mest nervös för att det ska vara för svårt,att jag inte kan. De vanliga hjärnspökerna hänger över mig. Men å andra sidan, alla är någon gång nya - och nu är det min tur att få vara ny.

 

  • Jag har flyttat till ett radhus som Jag o Johan äger - helhäftigt. Och ett stort ansvar. Jag har knappt vant mig vid tanke ännu, och går dagligen o myser över att den här lyan är vår. Snart är allt på sin plats med, och då är det ännu lättare att bara njuta av ett eget hus:)

 

  • Jag har blivit en erfarenhet rikare av att leverera min första uppsägning, vilket inte var så farligt som jag hade förväntat mig. Innan jag sa det till chefen, ville jag dock helst sjunka genom golvet o skicka ett sms eller nåt istället. Men jag gjorde det ansikte mot ansikte - och han tog det förvånansvärt bra. Han vill till och med att jag kommer in nästa vecka på min lediga vecka och tar en fika med honom, J och L. O det är klart jag ska göra det. Kanske t o m överraskar dem med blåbärsmuffins:D

      Nu är det bed time. Imom ska jag och Johan försöka oss på en morgonpromenad innan jobbet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0