Härlig lördagslöpning!

Idag tog jag mig ut på en långrunda: 11,5 km stapplandes på asfalt. Och det kändes riktigt bra! Den där känslan att jag skulle kunna springa lika långt till manade sig fram längs vägen. Men det intressanta är att min hjärna dock var inställd på den här sträckan, och därför blev det inte längre idag... Kanske var smart dessutom, då knäna tackar mig för att ta det lite lugnt. Nästa veckas långpass ska dock få sig en finfin uppgradering.

Kan även nämna att styrketräningen har gjort att jag klarar belastningen på asfalt bättre. No way att jag slutar med det nu:)

Ha en trevlig lördagskväll! Jag själv ägnar min kväll åt att jobba. Funkar det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0