Biskvier i ny tappning

 Idag färdigställdes mina Biskvier. I en egen tappning:)  Blev jättesmarriga, och ser lite ut som glass med chokladsås... Bakverk behöver inte vara pefekta helt enkelt. Låt fantasin flöda. Annat spännande som har hänt idag, är att jag har gjort underbara slingor i håret hos min frisör. Det är sällan jag är mycket nöjd efter en frisörvisit, men idag är jag superdupernöjd. Ska lägga upp en bild omgående, så kan ni se hur det ser ut. Nu blir det vampire diaries med en biskive, kamomillte, en sambo o en katt i divanen.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad goda de ser ut gumman!! :)

2010-04-22 @ 20:45:48
Postat av: Linda

Tack du!:) Dem var riktigt smarriga!

2010-04-23 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0